Pirkimo tvarka

1. Rinkitės Jums patinkančias prekes ir dėkite Jas į prekių krepšelį, spausdami "Į krepšelį".

2. "Prekių krepšelio" skiltyje matysite Jūsų išsirinktas prekes, mokesčius, nuolaidas. Čia galėsite redaguoti užsakymą, keičiant prekių kiekį arba pritaikant nuolaidos kodą.

3. Atsiradusioje registracijos formoje ("Siuntinio pristatymo duomenys"), prašytume teisingai užpildyti visus langelius. Tai svarbu! Čia įvesite konkretų adresą (nebūtinai gyvenamosios vietos), kuriuo pageidausite gauti prekes. Jūsų telefono numeris praverčia prekes pristatančiam Kurjeriui. Viską užpildžius, spauskite "Toliau".

4. Kitas žingsnis - pasirinkti vieną iš dviejų galimų prekių pristatymo būdų (plačiau apie juos skaitykite žemiau esančioje kategorijoje "Pristatymas"). Būtina sutikti su pirkimo taisyklėmis ir spausti "Toliau".

5. Sekantis žingsnis - pasirinkti mokėjimo būdą:

  • Jūs galite atlikti mokėjimą grynaisiais pinigais atsiimdami prekes UAB "Ambertip" parduotuvėje Pilies g. 4, Klaipėdoje (mokėjimo būdas - "Mokėti grynaisiais atsiimant prekes parduotuvėje"). Pasirinkus šį mokėjimo būdą ir patvirtinus užsakymą jums iš karto automatiškai el. paštu bus atsiųsta sąskaita bei pranešimas apie užsakymo patvirtinimą. Pastaba: prekės rezervuojamos penkioms darbo dienoms.
  • Jūs galite atlikti mokėjimą iš bet kurio banko tiesioginiu (nuvykus į banką) ar internetiniu pavedimu (mokėjimo būdas - "Mokėti bankiniu pavedimu"). Pasirinkus šį mokėjimo būdą ir patvirtinus užsakymą jums iš karto automatiškai el. paštu bus atsiųsta išankstinio mokėjimo sąskaita bei pranešimas apie užsakymo patvirtinimą.
  • Jūs galite atlikti mokėjimą grynaisiais pinigais atsiimdami prekes iš jas pristačiusio kurjerio (mokėjimo būdas - "Mokėti grynaisiais kurjeriui Jums pristačius prekes"). Atkreipiame dėmesį, kad didžiausia suma, kurią gali priimti kurjeris yra 3000 litų. Šis apmokėjimo būdas yra papildomai apmokestintas 12 litų. Pasirinkus šį mokėjimo būdą ir patvirtinus užsakymą jums iš karto automatiškai el. paštu bus atsiųsta sąskaita bei pranešimas apie užsakymo patvirtinimą.

6. Viskas. Jūsų pirkimas užregistruotas ir bus pradėtas vykdyti. Pasirinkus prekių pristatymą per Kurjerio tarnybą - paprastai sekančią darbo dieną gavus apmokėjimą už įsigytas prekes. Prekės pristatomos 1-3 darbo dienų laikotarpyje (šios dienos pradedamos skaičiuoti nuo užsakymo vykdymo, t.y prekių pridavimo Kurjeriui, dienos).

7. Nepamirškite, jog visada savo paskyroje, kurią rasite el. parduotuvės dešiniajame krašte, galite pasitikrinti kurioje stadijoje yra jūsų atliktas prekių užsakymas (žr. kategoriją "Užsakymai"), be to jums visada į el. laišką išsiunčiamas automatinis pranešimas (į jį neatsakinėkite) apie konkrečią būseną, kurioje tuo metu yra jūsų prekė. Tai yra, pradinėje būsenoje matysite/gausite užrašą "laukiama apmokėjimo", vėliau, kai tik bus gautas apmokėjimas už įsigytą prekę - "mokėjimas gautas" (šiuo atveju būkite kantrūs, nes apmokėjimas už prekes nėra pastebimas tą pačią minutę, o kartais dėl skirtingų bankinių sistemų tai užtrunka parą. Be to, nedarbo dienomis sąskaita nėra tikrinama apskritai), dar vėliau, kai prekė bus priduota kurjeriui - "siunčiama".

Pristatymas

Jūsų įsigytas prekes „iki pat durų" pristatys mūsų patikimas kurjerių tarnybos partneris (toliau tekste "Kurjeris"). Pažymime, jog mūsų praktikoje nebuvo nė vieno dingusio ar sugadinto siuntinio!

Jeigu pirkinio suma pasieks 300 litų, tuomet prekes į bet kurią Lietuvos vietą pristatysime NEMOKAMAI.
(pasirinkus apmokėjimo būdą "Mokėti grynaisiais kurjeriui Jums pristačius prekes" - 12 litų mokestis išlieka)

Jeigu pirkinio suma nesieks 300 litų, tuomet prekių pristatymas kainuos:

  • pasirinkus apmokėjimo būdą "Mokėti grynaisiais atsiimant prekes parduotuvėje" - NEMOKAMAI;
  • pasirinkus apmokėjimo būdą "Mokėti bankiniu pavedimu" - 24 litai;
  • pasirinkus apmokėjimo būdą "Mokėti grynaisiais kurjeriui Jums pristačius prekes" - 24 litai.
    (papildomas 12 litų mokestis už pasirinktą apmokėjimo būdą išlieka)

Prekės pristatymas (pasirinkus Kurjerio tarnybą) pradedamas vykdyti sekančią darbo dieną, po to, kai yra gaunamas apmokėjimas. Nuo šio momento prekės pristatomos 1-3 darbo dienų laikotarpyje.

Siuntos pristatymas į Kuršių Neriją - PAPILDOMAS MOKESTIS (susisiekite el. paštu info@ostmarina.lt)

Prekes siunčiame ir į kitas valstybes (Europos Sąjungos, taip pat į Norvegiją, Šveicariją) - tokiu atveju dėl prekių pristatymo įkainių susisiekite su mumis el. paštu info@ostmarina.lt

Visos kainos nurodytos litais su PVM.

Prekių perdavimas Pirkėjui:

Pirkėjas priima Kurjerio perduodamą siuntą per laiką, kuris leidžia išvengti nepagrįsto transporto priemonių užlaikymo.

Perduodant siuntas Pirkėjui, priimantis pristatytą siuntą asmuo siuntos pristatymo patvirtinime privalo įskaitomai įrašyti savo pareigas, vardą, pavardę, pristatymo datą, laiką ir pasirašyti (elektroniniame siuntos pristatymo patvirtinime Gavėjo duomenis įveda Kurjeris).

Siunta laikoma pristatyta (įteikta), Pirkėjui ar jo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius siuntos pristatymo patvirtinime.

Pirkėjas privalo priėmimo metu, dalyvaujant Kurjeriui, apžiūrėti siuntos pakuotes. Pastebėjęs pakuotės pažeidimus, Pirkėjas turi tai pažymėti siuntos pristatymo patvirtinime bei užpildyti Kurjerio pateiktą Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą.

UAB "Ambertip" neprisiima jokios atsakomybės už siuntos ar jos dalies sugadinimą, jeigu siuntos priėmimo pas Pirkėją metu nebuvo apie tai įrašyta siuntos pristatymo patvirtinime arba nebuvo surašytas Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktas, dalyvaujant Kurjeriui, pristačiusiam siuntą.

Prekių grąžinimas

Jeigu www.ostmarina.lt el. parduotuvėje įsigijote nekokybišką prekę, ją galite grąžinti vadovaujantis ūkio ministro 2001m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 "Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo" patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, bei ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis".

Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės prekė prieš tai neaptarus jos trūkumų, pirkėjas iš "Ambertip" turi teisę reikalauti, o "Ambertip" įsipareigoja:

  • pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
  • atitinkamai sumažinti prekės kainą;
  • per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;
  • atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus trūkumus pašalino vartotojas pats ar trečiųjų asmenų padedamas;
  • grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

Prieš tai, bet ne vėliau kaip per 14 dienų po prekių pristatymo, pirkėjas turi atsiųsti el. pašto adresu: info@ostmarina.lt el. laišką arba atsiųsti registruotą laišką (adresu iš Žvejų g. 24, Klaipėda LT-9124 (II aukštas), kuriuose būtų nurodyta: pirkėjo vardas, pavardė, adresas iš kur būtų galima paimti nekokybišką prekę, data (darbo diena) kada galima būtų paimti prekę, visi įmanomi kontaktiniai duomenys (telefonas, mobilusis telefonas, el. pašto adresas), užsakymo numeris, pirkimo ir siuntos gavimo data, sumokėta suma ir išsamus aprašymas apie rastus defektus.

Gavus šiuos duomenis nedelsiant bus susisiekta su pirkėju ir galutinai suderinti visi reikiami klausimai. Prekės turi būti grąžinamos originalioje pakuotėje bei pagal nurodytą komplektaciją turi būti išsaugotos visos komplektuojamosios dalys. Nekokybiškų prekių grąžinimo ir pakeistų kokybiškomis prekėmis siuntimo išlaidas apmoka "Ambertip".

Nustačius, kad prekė buvo sugadinta dėl pirkėjo kaltės, prekė pirkėjui grąžinama tik apmokėjus grąžinimo, pakartotinio siuntimo (jeigu pirkėjas nepageidauja prekės atsiimti pats) ir prekės kokybės įvertinimo išlaidas, jeigu tokios buvo.

Kokybiškų prekių nekeičiame ir nesigrąžiname.


Krepšelis  

(tuščia)

Paieška

Katalogas

Naujos prekės

Šiuo metu nėra naujų prekių